36904 Mensajes en 36867 Temas - por 6998 Usuarios - Último usuario: LauraBarkl

* Chat Sentinela

Refresh History

Autor Tema: Nike Blazer Øreprop-hovedtelefoner er egnede til hat og solbriller  (Leído 41 veces)

blazer3fr73

• Jr. Member
  • **
    • Ver Perfil
Øreprop hovedtelefoner egnede til hat og solbriller
Øreprop hovedtelefoner egnede til hat og solbriller
Han år, The wrapover stil du refererer til forstyrrer briller af enhver art Det er mindre end fornøjelig at bære sådanne hovedtelefoner i en længere periode. Under alle omstændigheder kan du høre en irriterende kliklyd fra hovedtelefonerne viser op i nuancer, som du gå rundt.
Hvis du fik regelmæssige headsets med en lav nok profil, så prøv du iført hat over, at selv om du nok ville brug for nogle eksperimenterer for at få det behageligt uden at kigge fjollet.
Konventionelle mislykkes hatten test, som nu pandebånd, men typisk behindthehead dem mislykkes briller testen, da disse klip over dine ører. Ofte, at Koss Sportapro arbejdet: Bandet kan gå bag din hjerne, men de stadig slå på som et alternativ for klipse. De trykker Nike Blazer mod øret og din templer, så de vil holde sig på stort solidt. Jeg ønsker at prøve dem med dine solbriller for at sikre at intet støder ind ethvert andet produkt, Selv når. Du kan opdage kløften mellem øresnegl og tindingpuden hvis du forstørre billedet på Amazon.
Ved siden af ​​din hud den ekstra fordel af at være terrificsounding hovedtelefoner, The Koss PortaPro på, hvad de er baseret (Men der mangler behindthehead feature) Regelmæssigt gør det til bestheadphones lister forud for nogle dåser, der koster utallige dollars.
Skrev af Mendel kl 10:01 altid på din 15 juni, 2005
wow, måske endda, Præcis hvad hat bruger du? Hvis det er en fodbold cap, så en person bare sætte hovedbøjlen af ​​konventionelle hovedtelefoner over det snarere end under det.
Opdateret af Mendel at 10:03 upabout 15 juni 2005
Jeg bare finde ud af om i nogle dumme mænds mag på gym. De sikker ser absurd, er for dyre, og nyd en dum navn, men jeg kan ikke stå inde for dem ellers.
Opført af Tidsfaktor kl 10:09 efter 15 juni 2005
Jeg bærer KSC35 s med briller hele tiden. Klippene passe en smule højere op på denne øre Om buer af mine briller. Tilsvarende Mendels SportaPros er disse typisk anses for at være nogle af de bestsounding billige hovedtelefoner til rådighed.
Udstedt af Galvatron at 10:12 AM på 15 juni 2005
Jeg bærer briller ofte, Caps og hjelme temmelig meget ofte, Nike Blazer Pas Cher og der er forholdsvis store øreflippen piercinger. Alt Nike Blazer Femme dette er ved hjælp af den begrundelse, som jeg føler din smerte.
Jeg er gladest med enten Clipon øretelefoner (Forslag: Billige typer fra AudioTechnica) Eller enorme DJ hovedtelefoner (I, som omfatter Sennhiser HD280 og, men der er forskellige andre derude). Førstnævnte er ideelle til sportslig aktivitet, men tilbyder næsten intet isolation, mens førnævnte er rart til brug i hjemmet og masse transit, men du er hot og tung, ikke wellsuited til bevægelse og sandsynligvis ikke, hvad i butikken.
På kritik: Ja, KSC35s lyder utroligt ideal, Med hensyn til prisen, selvom jeg personligt finder AT clipons handy for langvarig brug, og Sony Sport clipons mere for svedig og / eller atletisk aktivitet. Comfortwise, Absolut, YMMV.
Oprettet af boksen 10:29 fremad 15 jun 2005
Jeg bærer briller og bruge Clipon behindtheear hovedtelefoner fra Sony hurtigt og nemt. Om vinteren tilføjer jeg en hat til at blandes med ingen problemer.
Sat op af Julnyes kl 11:14 fra 15 jun 2005
Jeg har nogle disse. Jeg tror, ​​de ville arbejde sammen sideruder, men de går ind i øret lidt. Bandet hviler på bagsiden af ​​din hals, så hatte-forstyrrende. Jeg nyder lyden og komfort, men det betyder ikke bo i mens jogging eller cykling, hvis du tænder dit hoved hurtigt. Jeg fik dem på Circuit City for noget på din ordre på 20 US $.
Tilføjet af mzurer ved 04:39 aften på 15 juni 2005
Ah der er et billede af dem i ørerne af en trendy herre i denne pdf-fil, der er knyttet fra webstedet jeg knyttet ovenfor.
Rundsendt af mzurer kl 04:42 på 15 Jun, 2005
Velsign dit fuzzy tad hjerter, de fleste af jer. Jeg tror, ​​jeg vil starte med at mens du bruger Koss Sportapro, men jeg sætter stor pris på al jeres råd og vejledning (Og måske prøve nogle af de andre afhængige hvordan Sportapro fungerer.) (Åh ja, Den særlige hat har en 4 Brim alle omkring I'd've netop gået skandaløst med en baseball cap.)
Publicised af Zed_Lopez kl 05:07 den 15 juni 2005
En advarsel med Koss Sportapro jeg brugte den sidste inkarnation af disse (Da de blev kaldt Portapro nogle ting), og de gjorde dit med hat og briller, men de bruges til at knibe forsiden del af min ører noget hård. En stor smerte der. Jeg har for nylig købt sørge for jeg sætter mine solbriller på, før at koble hovedtelefonerne over mine ører, de job fint. Særdeles sundt, Nice og let, til gavn for jogging.
Related articles:

http://52shanhaiwan.com/home.php?mod=space&uid=80066

SimplePortal 2.3.4 © 2008-2011, SimplePortal