36809 Mensajes en 36772 Temas - por 3469 Usuarios - Último usuario: PatriciaGu

* Chat Sentinela

Refresh History

Autor Tema: McIlroy higer Major forandring  (Leído 40 veces)

skoevcjepd

• Aprendiz
  • *
    • Ver Perfil
McIlroy higer Major forandring
« en: Septiembre 16, 2013, 01:27:27 am »
McIlroy rungende vinder på 2011 US Open på Congressional og sidste års PGA Championship på Kiawah Island og en stigning til nummer et ranking cementerede ham som golf næste vidunderbarn, følger i kølvandet på Tiger Woods.
Men en omtumlet sæson af nike sko tilbud distraktioner, udfordringer og fejltrin har McIlroylast års førende penge vinder på både amerikanske og europæiske tourswinless og famlende at finde sin topform overskrift i årets anden major.
Jeg har ikke levet op til mine egne forventninger i år, den 24yearold McIlroy fortalte reportere på Memorial Tournament, hvor han er bundet til 57th i hans sidste begivenhed, før Open.
Men jeg arbejder hårdt på at forsøge at få spillet tilbage til hvor jeg ved, det kan være.
Skift synes at være det ord, man kan anvende mest konsekvent på mophaired McIlroy for sent.
Sidste år satte han sit Belfast hus til salg og købte et hus i Florida for at tjene som hans PGA Tour hjemmebase.
Han lancerede i denne sæson ved at underskrive en $ 100 mio (75) plus sponsoraftale med Nike, hvilket gør en kugle og golfkølle udstyr ændring fra Titleists han brugte, da tumler med eightstroke sejre i begge sine store triumfer.
To gange har han skiftet forvaltning virksomheder i de sidste to nike free run år, der nu dannede sit eget management selskab med sin far, Gerry, idet en central rolle.
De stammer af forventning og frustration med sin form, førte McIlroy en alvorlig faux pas på at spille kursus i marts, da han gik væk fra midround på Honda Classic i irritation over hans dårlige spil, og senere beskyldte afkørsel på en smertende tand.
Han undskyldte senere, tage en anden knock i akavet udfordring vokser op i offentlig visning på den internationale scene.
Med alt det foregår. Ingen tvivl hvad McIlroy er i stand nike free dame til enhver tid, han tees off, og nike der er intet som den udfordring, en større
Jeg tror, ​​jeg nærmer majors med netop lidt et forskellig nike free 3.0 intensitet niveau, fordi du er nødt til, McIlroy sagde.
Du får fire chancer på det et år, og du ønsker at lægge alt, hvad du har fået ind i det. Og heldigvis har jeg været i stand til at vinde et par af de sidste par år. Og det ville være rart at fortsætte denne tendens i år .
McIlroy bliver nødt til at beskæftige sig med de hårdeste spotlight tænkelige over hans første to runder på Merion.
Han er grupperet med Woods og australske Adam Scott, den regerende Masters mester i USA Golf Association funktion threeball, der består af verdens top tre rangerede spillere.
Decent gruppe for de første 2 runder på Merion jeg ser. McIlroy tweeted efter lodtrækningen var annonceret.
Sidste år gik irer i en midseason Tailspin mangler fire nedskæringer over fem turneringer før dominerer PGA Championship på Ocean Course.
Vi har alle gå gennem disse besværgelser i vores karriere. billige nike free Han har alt det talent i verden. Da han får det at gå, er det temmelig imponerende at se på. .

SimplePortal 2.3.4 © 2008-2011, SimplePortal