Hurtige løsninger at holde styr på Winter Look
Hurtige løsninger til, hvis du ønsker at Winter Look
Køb en ny flaske parfume
Jeg har sagt goddag før, og jeg vil sige det igen: Hver fyr kræver mindst tre forskellige flasker cologne i sit arsenal. Må ikke sats for den fælde at tro, at en cologne for dag og en anden for natten vil være tilstrækkeligt, Eller mere intens, iført den samme cologne steder. Kast dem, du bor sammen med en curveball ved at skifte dit cologne på arbejde, på at starte en dato, eller endda mens ud med familien. Selvfølgelig er det vigtigt at reservere de subtile og friske dufte til dagtimerne og mere aggressive, Spicy parfume for natten, men kaster en tredje flaske i ligningen kan tjene til at smide folk væk, og at du føler dig godt under denne proces.
Betyder dette problem? Du øje på en gammel kammerat, og du kan sværger, at noget ser anderledes, men dybest set fortælle, hvad. Briller kan have denne virkning på folk bare konsekvensen, du ønsker. Et par fed briller kan tilføje nogle mode kyndige til dit look, hvis du ikke tager for meget af en risiko. Jeg foreslår, at få en supplerende par briller, hvis ord en mere konservativ, Sædvanlige par.
Ting at få: Du vil være i stand til at syge af dine titaniumrimmed briller Prøv mandlige plast, Tortoiseshell eller rustfri Techno Leder specs til at bære for nætter ud eller mere afslappet dage på jobbet.
Hvis du bærer briller hver dag og ikke ønsker at risikere at få et par af toofunky briller,
New Balance for at være i stand til at Farout, Fashionforward humør ud på nogle slanke colorations. Der er en grund berømtheder ikke relish at tage dem
New Balance Sneakers ud, mens indendørs på Awards Shows eller begivenheder selv de kan ikke få nok af de cool look solbriller leverer.
Opkøb
Nike Blazer Femme får: Med hensyn til 2005, er ideen med hensyn til nuancer jo større jo bedre, især plast dem som dem fra Prada og Gucci. For en billigere og lige så køligt alternativ verificere disse Kenneth Cole nuancer.
Ring op musthave telefonnummer
Ganske siger Image opgradering Ligesom nyeste legetøj i butikkerne. Så du keder og træt af dit sæt tøj. Tja, hvis du ikke har lyst til at søge nye tråde, så måske få den nyeste gadget vil give dig et billede opdatering. Mindst på ferie.
Ting at forvente at få: Motorolas Moto Razr V3, der ender som så tynd og glat, vil du føle sig som James Bond ved at bruge det. Sin sag af mig selv (Det ligner en rustfrit stål taske) Vil give en øjeblikkelig højt.
Wrap på en innovativ ny rem
Hvis du ønsker at bryde op din 9 til 5 kig opnå for hensynsløs, spænde på toppen af en khaki, lys tan, eller slik stribet bælte.
Opkøb får: Bær en række farvede, Modigt slik stribet bælte (præcis ligesom det fra Banana Republic) Med flatfront bukser og en Buttondown tøj, Layered inden uld Vneck .
Related articles:
http://iweipo.com/forum.php?mod=viewthread&tid=1383081