030:020 I elfte †ret, p† sjunde dagen i f”rsta m†naden, kom HERRENS ord till mig; han sade: 030:021 Du m„nniskobarn,
louis vuitton plånbok, jag har brutit s”nder Faraos,
väskor louis vuitton, den egyptiske konungens, arm; och se, den har icke blivit f”rbunden,
Louis Vuitton Väskor, man har icke brukat l„kemedel, icke lindat den, icke lagt p† den f”rband,
Louis Vuitton Outlet, f”r att †ter g”ra den stark nog till att f”ra sv„rdet. 030:022 D„rf”r s„ger Herren, HERREN s†: Se, jag skall komma ”ver Farao, konungen i Egypten, och bryta s”nder hans armar, b†de den som „nnu „r stark och den som redan „r s”nderbruten, och skall l†ta sv„rdet falla ur hans hand. 030:023 Och jag skall f”rskingra egyptierna bland folken och f”rstr” dem i l„nderna. 030:024 Den babyloniske konungens armar skall jag st„rka, och jag skall s„tta milt sv„rd i hans hand; men Faraos armar skall jag bryta s”nder, s† att han upph„ver j„mmerrop inf”r honom, s†som en d”dsslagen k„mpe g”r. 030:025 Ja, jag skall st„rka den babyloniske konungens armar, men Faraos armar skola sjunka ned; och man skall f”rnimma att jag „r HERREN,
louis vuitton outlet, n„r jag s„tter mitt sv„rd i den babyloniske konungens hand, f”r att han skall sv„nga det mot Egyptens land. 030:026 Och jag skall f”rskingra egyptierna bland folken och f”rstr” dem i l„nderna; och de skola f”rnimma att jag „r HERREN. 031:001 I elfte †ret,
Louis Vuitton, p† f”rsta dagen i tredje m†naden, kom HERRENS ord till mig; han sade: 031:002 Du m„nniskobarn, s„g till Farao, konungen i Egypten, och till hans larmande hop:
030:010 S† s„ger Herren, HERREN: Ja, jag skall g”ra slut p† Egyptens rikedomar genom Nebukadressar, konungen i Babel. 030:011 Han och hans folk med honom, de grymmaste hedningar, skola h„mtas dit till att f”rd„rva landet; de skola draga sina sv„rd mot Egypten och uppfylla landet med slagna. 030:012 Och jag skall g”ra str”mmarna till torr mark och s„lja landet i onda m„ns hand. Jag skall ”del„gga landet med allt vad d„ri „r, genom fr„mmande m„n. Jag, HERREN, har talat.
hos Etiopien mitt i dess trygghet; och man skall d„r fattas av †ngest p† Egyptens dag; ty se, det kommer!
030:013 S† s„ger Herren, HERREN: Jag skall ock f”rst”ra de el„ndiga avgudarna och g”ra slut p† avgudarna i Nof, och ur Egyptens land skall ingen furste mer uppst†; och jag skall l†ta fruktan komma ”ver Egyptens land. 030:014 Jag skall ”del„gga Patros och t„nda eld p† Soan och h†lla dom ”ver No. 030:015 Och jag skall utgjuta min vrede ”ver Sin, Egyptens v„rn, och utrota den larmande hopen i No. 030:016 Ja,
http://www.louisvuittonvaskoroutlet.info, jag skall t„nda eld p† Egypten, Sin skall gripas av †ngest, No skall bliva intaget och Nof ”verfallas p† ljusa dagen. 030:017 Avens och Pi-Besets unga m„n skola falla f”r sv„rd, och sj„lva skola de vandra bort i f†ngenskap. 030:018 I Tehafnehes bliver dagen m”rk,
Louis Vuitton Sverige, n„r jag d„r bryter s”nder Egyptens ok och dess stolta makt d„r f†r en „nde; ja,
Väskor Louis Vuitton, ett moln skall ”vert„cka det,
louis vuitton, och dess d”ttrar skola vandra bort i f†ngenskap. 030:019 Jag skall h†lla dom ”ver Egypten,
Louis Vuitton Plånbok, och man skall f”rnimma att jag „r HERREN.
Vem kan f”rliknas med dig i din storhet? 031:003 Se, du „r ett „delt tr„d, en ceder p† Libanon, med sk”na grenar och skuggrik krona och h”g stam, en som med sin topp r„cker upp bland molnen. 031:004 Vatten g†vo den v„xt, djupets k„llor gjorde den h”g. Ty med sina str”mmar omfl”to de platsen d„r den var planterad; f”rst sedan s„nde de sina fl”den till alla andra tr„d
Related articles:
Louis Vuitton väskor1_46 http://www.louisvuittonvaskoroutlet.info Louis Vuitton väskor_1085 Väskor Louis Vuitton Louis Vuitton väskor1_387 Louis Vuitton Plånbok